söndag 7 april 2013

Nail Art Sunday - tape manicure

Minns ni FNUG-holot från i fredags? Klart ni gör! Och har man ett så fantastiskt lack på naglarna, så vill jag suga på karamellen så länge det går. Alltså fick det bli en tejpmanikyr. Jag har använt Star Nails svarta lack och vanlig nail art-tejp. Effektfullt som inte kräver en massa jobb. Passar mig utmärkt! Vad tycker ni? Gillar ni tejpmanikyrer?

Do you remember theFNUG holo from this Friday? Of course you do! And it has been such a fantastic polish to wear, I didn´t want to remove it just yet. So it had to be a tape manicure. I have used Star Nails black lacquer and plain nail art tape. Nice result that don´t require a lot of work. Fits me perfectly! What do you think? Do you like tape manis?




15 kommentarer:

  1. Det här blev snyggt! Jag älskar att se tapemanikyrer men har fortfarande inte köpt någon tape själv.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så snyggt :-D
    Undrar varför jag hela tiden glömmer bort min tape,det blir ju så effektfullt och läckert!!

    SvaraRadera
  3. Åh, så himlans snyggt!
    Jag gillar tejpmanikyrer man jag gör det alldeles för sällan själv, borde absolut bättra mig!

    SvaraRadera
  4. Gillar också tejpmanikyrer, extra snyggt tycker jag att lasermanikyrerna är. Denna var mycket snygg, silver och svart är en klassiker:)

    SvaraRadera
  5. Läckert. Har aldrig testat tejpmanikyrer men borde verkligen göra det för tycker det är riktigt snyggt :-)

    SvaraRadera
  6. Tycker det blev jättesnyggt :) kul med holoeffekt i en sån här manikyr :)

    SvaraRadera
  7. Wow! Blev ju superhäftigt...

    SvaraRadera
  8. Riktigt snyggt! Har bara testat en gång och jag tyckte det va mycket pill för ett kladdigt resultat, bara att fortsätta öva inser jag nu när jag ser hur skarpa linjer och snyggt mönster som du har fått till. Tack för inspirationen! :)

    SvaraRadera
  9. Väldigt snyggt. Grafiskt. Holoeffekten ger manikyren det lilla extra.

    SvaraRadera
  10. Väldigt snyggt när hololacket sticker upp under det svarta.

    SvaraRadera
  11. Jättesnyggt! Det blir ju effektfullt med holoränder. Hm... jag borde nog ta och skaffa mig tejp snart.

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt! Kanske borde jag börja använda min tejp också.. :)

    SvaraRadera
  13. Sjukt snyggt. Jag gillar tape, men har själv inte köpt ännu. Kanske borde kasta mig på tåget :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!