tisdag 23 april 2013

Jindie Nails - Candy land

Jag är så svag för mjölkiga lack med glitter i. Just detta innhåller nästan genomskinliga neonhexagoner i olika färger, så egentligen är det ju inte ett glitterlack i dess egentliga mening. Formulan kan jag inte uttala mig om eftersom jag adopterat lacket av Sophie, och jag tänkte inte på att spä ut det en aning, så det var lite åt det tjockare hållet. Det var ändå ganska lätt att sprida ut "glittret" och på bilderna har jag 3 lager, inklusive lite duttande. Jag gillar det massor, lite barnkalaskänsla!

Betyg: 4/5

I am so weak when it comes to milky polishes with glitter. This contains almost transparent neon hexagones in different colors, so really it's not a glitter polish in its true sense. I can´t say taht much about the formula, because I have adopted the polish of Sophie and I forgot to use Seche restore, so it was a little on the thicker side. It was still quite easy to spread the "glitter" and in the pictures I have 3 layers, including some dabbing I like it a lot!

Rating: 4/5








16 kommentarer:

  1. Jag brukar inte gilla såna här, men det här var fantastiskt! :)

    SvaraRadera
  2. Woooooow så läckert...,det här var verkligen helt underbart snyggt :-D

    SvaraRadera
  3. Så fint :) fast jag tänker på såna där vita dräkter clowner har med färgglada ringar på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. får nog googla på såna dräkter? :-D

      Radera
  4. Väldigt fint! Jag tänker på ballonger :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det ser härligt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör det absolut.. så himla fint.

      Radera
    2. Funderar allvarligt på att ge efter och köpa det.

      Radera
  6. Jättekul och läckert lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det liknar ju inte nåt annat vad jag vet...

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!