måndag 15 april 2013

Blå Måndag - Länklista

Här kommer kvällens länklista, och på instagram finns det också blå lack att beundra! Om du saknar dig själv eller nån annan på listan, så är det bara att hojta.

Tennnails - prickar prickar prickar!
Hos Älverna och Alverna - en dammig blågrön snygging från China glaze.
Jenny - ett superfint Models own.
Pamsan - ett lavendeldoftande IsaDora, som jag fick habegär efter...
Michaela - isigt superfint glitter från China Glaze.
Tezz - Ett LA colors som känns som sommar på flaska!
Helena - ett Darling diva som både är roligt, snyggt och udda!
Annica - visar att Wet n´Wild också kan!
Karin - ett babyblått - jag ÄLSKAR babyblå lack. Alltid.
Emma - ett alldeles alldeles ljuvligt holo.
Saga - pastell med accentnagel!
Xana - superfin nail art med tårtpapperskänsla!
Tove - har en gästbloggare! Och lite kategoriseringsproblem - men visst, vi kör på petrolblå!
Gelic - snyggt, ganska nytt, glitter från China Glaze.
Camilla - godislack som jag aldrig sett förut :-)

Ha en fortsatt fin kväll! / Linda

5 kommentarer:

  1. Jag är med med ett sent inlägg idag! (http://varavacker.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Lol, jag har totalt glömt bort att kolla Bloglovin idag och därför också glömt att säga att jag är med idag :)

    SvaraRadera
  3. I'm in.. Eller ja, sambon är.. Med ett tveksamt lack.. Och ett kort och kärnfullt inlägg.. =)

    SvaraRadera
  4. haha... Jag hör också till dem som glömt säga till. Men så kan det gå :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!