onsdag 17 april 2013

Shopping...

Tre paket på två dagar är roligt, även om det är pyttepaket. Depend och Jindie fick jag av söta Sophie, Pretty&Polished föll jag för på Etsy. Eller ja, I´m not a banana fick jag akut habegär efter, efter att ha sett det hos Anne.  Bara för det var det slut på Etsy jättelänge, men så äntligen fanns det... Det är fult och jag älskar det! Mini-Ciatéflaskorna kom från Cactus, och är ett byte (guacamolelacket tidigare idag!)

Small packages, 3 in two days. I love it. Some new (Pretty&polished - I´ve been dying to get I´m not a banana) and some polishes from online friends.





4 kommentarer:

  1. Många roliga lack, ser framemot att få se dem på dina naglar ( hoppas de inte dröjer allt för länge ;) )

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha I'm Not A Banana. Den ser underbar ut! Så rolig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!