torsdag 18 april 2013

Pretty&Polished - Diner daze

Diner daze - mitt hjärta slår extra slag! Jordgubbsröd jelly med svarta och silverhexagoner i olika storlekar. Jag fick jobba lite för att fiska upp glittret, men inte så att det störde. På bilderna har jag tre lager och 2 lager Seche vite. Formulan var lättarbetad, och det gick att dra runt glittret utan att det sabbade lagret under.

Betyg: 5/5

Diner daze - I love it, my heart beats! Strawberry red jelly with black and silver hexagons in different sizes. I had to work a bit to get the glitter on the brush, but it didn´t bother me. In the pictures, I have three layers and two layers of Seche vite. The formula was easy to work with.

Rating: 5/5










11 kommentarer:

  1. SÅ fint! Glittret ligger verkligen helt perfekt på lagret. Kan inte sluta titta på bilderna!

    SvaraRadera
  2. Som en blandning mellan en vattenmelon och jordgubbar! Underbart :)

    SvaraRadera
  3. Fint! :) Är det blå-måndag idag förresten? :)

    SvaraRadera
  4. Andas 50-tal för mig! Superfint.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Lite vattenmelon som sagt eller nyckelpiga^^

    SvaraRadera
  6. Åh, det här var jättesött!

    SvaraRadera
  7. Jäklar vad snyggt! Jag som inte ens brukar gilla vare sig rött eller glitter, framför allt inte stora, ÄLSKAR det här!

    SvaraRadera
  8. Vilket roligt nyckelpigelack!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!