tisdag 9 april 2013

Etsy + H&M-fynd!

Har ni fallit ner i Etsy-träsket än? Det har jag. Hårt och skoningslöst... Massor med roliga indielack, och ofta finns det bara 2-3 kvar av en flaska, och för en lacknörd betyder det "KÖP INNAN DET ÄR FÖR SENT". Helt sjukt. Här kommer en liten laddning Kelaralack jag bara inte kunde motstå. Visst ser de underbara ut! 
Jag var även sväng på HM, och blev något förvånad när Norwegian sky kostade 20 kronor... Det har det inte gjort på nåt annat HM jag sett det på, men HM i Nordstan hade slängt ner detta och en massa andra i en 20:--korg. Mysko. Passade även på att köpa en ansiktstvätt, har använt den i många år och den är riktigt bra, och den jag alltid återvänder till, efter att ha svajat mellan allt från Dermalogica och Estée Lauder till olika Apoteksvarianter... 

Do you buy a lot of polishes from Etsy? I do! ... Lots of great indie polioshes, and often there are only 2-3 left of a bottle, and to  a polish nerd that  means "BUY BEFORE IT'S TOO LATE." Totally sick. Here is a small haul of  Kelara polishes I just could not resist. They look gorgeous!
I also stopped by at HM, and was somewhat surprised when the Norwegian Sky cost 20 SEK. Weird. Also took the opportunity to buy a facial wash, I have used it for many years and it is really good, and I always return to, after having tried everything from Dermalogica and Estee Lauder to different kinds from the pharmacy.





                        Norwegian sky                                                                                      Purple mist

12 kommentarer:

  1. Alltså... har varit lite skeptisk till att skaffa Norwegian Sky men är fan dags att falla till föga och köpa det. Så fint. Härlig haul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För 20:- kunde jag inte låta bli...

      Radera
  2. Etsy polishes looks amazing! I love indie and Daydream catches my eye most :)

    SvaraRadera
  3. Åh, de är alla fina men Hoodoo Man ser fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  4. Oh härligt! Etsy är farligt..!
    Hoodoo Man vill jag se först! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har redan testat Mojo, Sara och Tove har sett det live! Och det kommer på bloggen snart. Fasen, jag skulle behöva lacka om 3 ggr/dag....

      Radera
  5. Vilka härliga fynd du gjort!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!