fredag 12 april 2013

Jämförelse FNUG Psychedelic VS Color Club Harp on it

Kerstins holofredag, och idag blir det en jämförelse. Om det hade varit en boxningsmatch, så kan man säga att FNUG hade spöat skiten ur Color Club. Om det varit en hockeymatch så hade FNUG spelat upp CC på läktaren... ja, ni fattar! CC är fint - det är inte det, men FNUGs regnbågar är skarpare, större och finare. Om man måste ha båda? Tja... JAG måste. Vanliga människor klarar sig med FNUG.

Holofriday, and a comparison between FNUG and Color Club. FNUG is the winner. Of course. I knew it, but I had to put them side by side to be sure ;-)

                                                        FNUG                                   CC


          FNUG                                         CC                                 FNUG                                   CC
                             FNUG                                 CC                         FNUG                            CC
                                                                 FNUG                         CC
                                  FNUG         CC        FNUG               CC
                                                     FNUG                                             CC
                                                 FNUG                           CC
                                                       
                                                       FNUG CC     FNUG   CC

9 kommentarer:

  1. Jag tycker båda är fina, men FNUGs regnbågar är ju helt klart större och tydligare. Hur är skillnaden på formulan mellan dem? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. CC är bara att slänga på, FNUG kräver Aquabase och tunna lager + koncentration.

      Radera
  2. Faktum är att jag tycker att CC funkar precis lika bra. Får inte något större behov av FNUG vilket nog Karin på Nailmail tycker är synd. Har för mig att det är nästa månads märke.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag inte vetat att FNUG fanns, så hade jag garanterat nöjt mig med CC ;)

      Radera
  3. Åh,, vad jag vill ha fnug! Jag har varken cc eller fnug.. Varför just nästa månad, jag får ju inte handla förrän i juni... snyft!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För 169 hade jag inte köpt dem, men för 50:- på utförsäljning så kändes det motiverat.

      Radera
  4. Japp, FNUG spelar brallorna av nästan alla (eller kanske faktiskt alla) andra hololack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Jag har inte sett nåt som är "värre".

      Radera
  5. Hihi, håller helt med dig. Gillar FNUG skarpt, känner inget sug efter CC...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!