onsdag 17 april 2013

China Glaze - In the rough

Nån som är sugen på lite guacamole denna Gröna onsdag hos Karin? För visst ser In the rough ut precis som fint mosad avokado? Den är ju inte snygg direkt, men rolig och annorlunda. Ibland räcker det. Jag gillar det, fast det är fult. På bilderna har jag 2 flödiga lager, och det torkar förvånansvärt snabbt. Nu när jag swatchat detta, så ska detta få flytta tvärsöver stan, hem till Cactus.

Betyg: 3/5

Are you up for som avocado, this green wednesday? It does look like guacamole - In the rough. It´s not pretty - at all. But it´s funny and odd - and that goes a long way. Two layers in the pics, and it dries really quickly. 

Rating: 3/5







31 kommentarer:

  1. Haha oj,, nej, det var lite för annorlunda för min smak :p
    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Oj, oj jag gillar guacamole, men inte på fingrarna!

    SvaraRadera
  3. Oj, jag vet inte om jag ska älska eller hata det där. Lite märkligt men snygg på något sätt.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är väldigt ambivalent själv...

      Radera
  4. Hm. Jag är skeptisk men nyfiken. Vill nog se i verkligheten. Älskar ju Liquid Sand men det här ser annorlunda ut. Inte lika torrt liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, de är väldigt olika, även om tanken bakom är ungefär samma.

      Radera
  5. haha, det här är ganska roligt men jag tycker verkligen inte att det är fint :P

    SvaraRadera
  6. Tycker det var både snyggt och coolt på samma gång :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt och fult... men fint? Nja... eventuellt ;-)

      Radera
  7. Sitter faktiskt med just detta lack/färg på naglarna nu.
    Hiskeligt härligt grönt och kan nog bli riktigt snyggt mot solbränna.
    Även om lacket torkar ganska snabbt på ett sätt
    dröjer det ytterligare ett bra tag innan det får sin maximala matta yta.
    Blir inte riktigt lika matta som de OPI's LS jag prövat,
    men betydligt mattare än vad som synes här - IMHO. ;)

    /blogglös nagelnörd i väst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntade nog 20 min innan jag fotade.. så blir det ännu mattare så är jag Lyckligt (?) ovetande, haha...

      Radera
  8. Ja, lite som avokado... kul finish, ska bli spännande att se om jag trivs med den! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har den hittat hem :) Ska bli kul att swatcha den, när naglarna vuxit till sig lite bättre

      Radera
  9. Jag är kanske lite konstig, men jag gillade detta! Det är lite knasigt och annorlunda och jag är ju överförtjust i avokadofärgade lack (går inte att få för många...) :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, färgen är underbar. Finishen... udda :-D

      Radera
  10. Blir mer sugen på avokado än detta lack.......

    SvaraRadera
  11. Kul finish men jag tror inte jag skulle trivas i detta! Fin färg dock! =)

    SvaraRadera
  12. Ae fy vad fult lack!
    Men fina naglar har du :-)

    SvaraRadera
  13. Asså detta är nog så fult så att jag vill ha det :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så. hade jag bara köpt ett så hade jag behållt... men nu har jag ju 3 till...

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!