måndag 1 april 2013

Nails inc - Baker street

Annandag påsk, första april och faktiskt NOTD! Jag är fortfarande mitt uppe i en lat påskvila, så idag blir det inte så mycket text, det blev det ju mer av igår iofs. Men Blå Måndag är det, och är du med så är det bara att lämna en kommentar här nedan. Jag vågar inte lova att det kommer en länklista ikväll, men garanterat imorgon. Och några Aprilskämt blir det garanterat inte. Jag hatar Aprilskämt. På riktigt. Men nu tittar vi på ett underbart blått krämlack som garanterat är släkt med H&Ms Blue my mind och Essie Butler please. Formulan är perfekt, 2 lager + Seche vite på bilderna. Jag vågade inte chansa med Linda Johansen överlacket eftersom jag lackade 1 timme innan vi skulle ha påskmiddag igår.... Men håll ut, fer test av hennes överlack kommer!

Betyg: 5/5

April fools day. I hate it. Here on my blog it´s only blue monday. Let´s take a look at a gorgeous creamy blue, that is related to H&Ms Blue my mind and Essies Butler please. I lov´em all! Are you joining Blue Monday - leave a comment!

Rating. 5/5






20 kommentarer:

  1. Oj vilken härlig blå färg! Det här gillar jag verkligen.
    Jag är med idag med ett Essence lack.

    SvaraRadera
  2. En av mina lemmings. Spelar liksom ingen roll att jag har Blue my mind och Butler please. Det räcker så bra så att Sherlock Holmes bodde på Baker street. I'm such a nerd. :)

    SvaraRadera
  3. Mer än vacker och ett lack jag bara måste skaffa mig!!
    Är med idag förresten ;)

    SvaraRadera
  4. Snyggt lack, tänkte direkt på H&Ms Blue my mind och Essie Butler please och sen i nästa sekund skrev du det! :)

    Jag är också med idag och kör blått. :)

    Och btw, jag hatar april-skämt också..

    SvaraRadera
  5. Åh detta är superfint :) jag är med idag :)

    SvaraRadera
  6. Jag måste ha det här lacket. Jag har redan både både Blue My Mind och Butler Please, men det här är ju så fint. Man kan aldrig få för många blå lack.

    SvaraRadera
  7. En underbar blå färg verkligen, tror det här får åka upp på min önskelista.
    Jag är med på Blå Måndag idag med två H&Mlack. :-)

    SvaraRadera
  8. Tjusigt blått:D
    Jag är med idag:)
    http://bookpolish.blogspot.se/2013/04/depend-351.html

    SvaraRadera
  9. Väldigt fin blå!
    Jag är också med i dag! =)

    SvaraRadera
  10. En av mina blå favoriter det här! Sååå vackert!
    Jag är också med idag med en blå exotisk skönhet! ;)

    SvaraRadera
  11. Men hur kan den vara så snygg :) Jag är med idag (http://laqlust.com/2013/04/01/cloudy/).

    SvaraRadera
  12. Jag är med idag jag med! Härligt med en solig måndag! :)

    SvaraRadera
  13. Väldigt snyggt! Jag är också med idag :D

    SvaraRadera
  14. Jag älskar den här färgen! Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  15. Åh wow, vilken superhärlig blå!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!