tisdag 2 april 2013

Sunrise special on Papaya punch!

 Det är ju faktiskt redan april och idag blir det en vårig layering. Ganska vårig iaf ;-) Papaya punch kommer från Island Escape-kollektionen, en absolut favorit. Jag gillade alla lacken! Det brukar ju finnas nåt bottennapp i varje kollektion, men inte i den! Två lager Papaya punch och ett lager Sunrise special från Claudia. Det sistnämnda är väldigt skirt, så Papaya punch som underkläder var ett måste. De enda lack som får vara skira är jellies, och det är verkligen inte detta. Men även ett blaskigt lack med silverskimmer kan komma till sin rätt, med lite underarbete.

Betyg: 4/5

It´s april and today I´m showing you a layering, with at least some spring feeling. Papaya punch came with the great Island Escape collection, and Sunrise special is a sheer orange with silver shimmer. Boring on it´s own, but nice with the right underwear ;-) 

Rating. 4/5










15 kommentarer:

  1. Suveränt lyckad kombo måste jag säga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev nöjdare än förväntat!

      Radera
  2. O jag älskar också Island escape, en mycket bra kollektion. Jag har toppat Papaya punch med hololack ett par gånger, det lämpar sig väldigt väl till layering. Din kombo var också väldigt snygg

    SvaraRadera
  3. Supersnygg kombo!! Verkligen bilder att bli glad av. Jag har inte ett enda Island escape, måste kanske styra upp det problemet... :-)

    SvaraRadera
  4. Jättefin kombination :) jag köpte sunrise special från Claudia och vi går inte alls ihop, det skär sig något så hemskt mot min hudton, eller så är det bara det att jag i te gillar det hehe :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Iom att de bara kostar 8:- i Ullared så köper jag alla de har (som jag inte har) när jag är där. Ibland blir det tokfel ;-)

      Radera
  5. Alltså, orange brukar inte vara min grej i normala fall men just den här kombinationen får mig att vilja äta upp dina naglar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte min heller, orange är en svår färg...

      Radera
  6. Fiint :) gör mig alldeles glad : D

    SvaraRadera
  7. Såå fin färg! Känns som man är på någon Tropisk ö eller dyl. haha ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!