onsdag 3 april 2013

Shopping - en laddning OPI

Nån grön onsdag hinner jag inte med, det blir lite bilder på ett gäng nya OPI blir det istället. Ett par lack från Euro Centrale, ett par från NYC Ballet och ett jelly från Texas som jag länge velat ha!

No time for green wednesday, instead some pics! New OPIs :-)

                    Can´t find my czeckbook                 OPI Eurso Euro                        Care to danse?           

                                                 Do you think I´m texy    Barre my soul

11 kommentarer:

  1. Fin liten haul, Eurso Euro är så himla snygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den jag tänkt börja med :-)

      Radera
  2. Care To Danse är en av mina favoriter. Alltid fint att ta till när man inte är sugen på massa färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fattar inte varför jag inte köpt den tidigare...

      Radera
  3. Åh care to dance har jag velat över såå länge.. Kanske borde slå till ändå :)

    SvaraRadera
  4. Himla fina! Var handlar du dina opi?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Transdesign, Nailsupplies, eller Phoenix beautylounge.

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!