fredag 5 april 2013

FNUG - Psychedelic

Det är  Kerstins holofredag igen och idag så snackar vi holo på riktigt! Nailtastic-Anne beskrev detta som helt sjukt. Och ja - hon har rätt! Det är ett helt sjukt holo - på ett bra sätt! Jag kan inte sluta stirra på mina naglar! Det är så galet snyggt i nästan alla ljus. Ett lager Aquafix som fick torka ordentligt gjorde appliceringen problemfri. Två lager blev det och ingen som helst tendens till holosjuka. Och jag har två färger till att testa! Hurra! 

Betyg: 5/5 och ännu mer!

Holofriday again! And this is a crazy one! It´s so cool I can´t stop looking at my nails. One layer of Aquafix and two layers of polish. No bold spots or so - great formula.

Rating: 5/5 and more!











17 kommentarer:

  1. Här kan vi snacka om regnbågar! Fint även om silver inte är något som direkt lockar mig.

    SvaraRadera
  2. *ramlar av stolen* Shit! Galet! Måste. Ha. :D

    SvaraRadera
  3. Ok, måste ha även detta.

    SvaraRadera
  4. Sannerligen helt sjukt! Så himla vackert lack! Jag längtar som tusan till att FNUG är månadens märke hos Nailmail. Då jäklar ska jag få tassarna om dessa skönheter med :D

    SvaraRadera
  5. Vilka regnbågar! Men vad blir skillnaden mot CC holo och detta för någon skillnad måste det ju vara? Kan du inte göra en jämförelsebild? ;) Just nu känns det ju inte som att jag behöver detta men om det är något man måste ha så kanske. ;)

    SvaraRadera
  6. OMG! Det kanske är dags för mig att testa lite FNUG :D
    Precis som Gelic skriver så skulle jag gärna se en jämförelse mellan något FNUG-holo och ett Color Club-holo :)

    Alltså wow!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det ska jag ha som projekt nästa vecka! jämförelse kommer!

      Radera
  7. Oh, det där är såå snyggt. Det enda jag har sett med starkare holoeffekt är faktiskt FNUGs Fantastica, som jag visar idag. Höll på att smälla av på riktigt när jag såg regnbågarna.. Kan ge mig fan på att det var regnbågar på naglarna i det nedsläckta sovrummet också, under täcket! =)

    SvaraRadera
  8. oh my!! helt underbart vackert!!

    SvaraRadera
  9. Gud, vad jag älskar holo på långa naglar! Dina naglar är som gjorda för sådana här linjära skönheter! Och FNUG har nog världens vackraste holografiska lack! Älskar dem!

    SvaraRadera
  10. Detta lacket är ju galet! Hur ser det ut i skuggan? Nästan lite smått sugen på det fast att jag inte brukar köpa holosar.

    SvaraRadera
  11. Jäklar!!! Vilka regnbågar! :D
    /Rebecka

    SvaraRadera
  12. Herregud vilket lack :) sjukt snyggt!

    SvaraRadera
  13. Helt galet! Så jäkla snyggt. Förstår inte varför jag inte testat FNUG än. jag har ju tänkt göra det så länge...

    SvaraRadera
  14. Åh wow! Det här lacket hamnade raka vägen upp på önskelista.

    SvaraRadera
  15. Det här lacket är verkligen wow och du har fångat effekten sjukt bra!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!