lördag 27 april 2013

Lynnderella - Eggstra pretty!

Mjölkiga glitterlack. Ja, ni vet ju hur det här inlägget kommer att låta ;-) Men de är min stora svaghet helt enkelt. Lynderella får man väl säga tillhör premiumsegmentet bland lack, om vi ska prata bilspråk (det är min andra passion, bilar!) Detta har jag fått av Wenche på Norway nails och hon visste vad hon gjorde när hon skickade detta till mig - jag älskar älskar älskar det.

 Basen är ljust ljust rosa och fullpackat med glitter i olika storlekar, färger, former... Jag gissar att många tycker det är too much, men inte jag. Det är galet mycket glitter! Tre lager på bilderna, bra formula. Lite får man fiska efter glittret, men inte så att det retar upp mig under målandet! De två stora svarta hexagonerna är de enda jag hittade, oavsett fiskande - undrar om det bara fanns 2 i hela lacket? :-D

Betyg: 5/5

Milky glitter polish.. You know where this is heading. I got it from Wenche at Norway Nails, and she knew what she was doing ;-) I love love love it. Glitter in all sizes, shapes and colors. The layers in the pics, and great formula.

Rating: 5/5









6 kommentarer:

  1. Hm. Nja, jag tror inte jag är så förtjust i detta. Det är lite för stökigt.

    SvaraRadera
  2. Helt i min smak också - more is more :-) Super delicious!
    Lite som att gå omkring med en konstinstallation på naglarna.

    SvaraRadera
  3. Nej, inte alls min smak. Men roligt att se ändå.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar stora glitter men strängglittren stör mig en del... Jag är alldeles för strängglitterkänslig :(

    SvaraRadera
  5. Detta är ett lack jag tycker är snyggt på andra men för min del känns det lite stökigt. :)

    SvaraRadera
  6. Helt i min smak, känner enorm kärlek för mjökiga lack och galet glitter är aldrig fel. ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!