måndag 8 april 2013

Gradient - Fnug Gold digger on OPI Eurso Euro

Blå Måndag! Idag ger jag er en glitter gradient i blått och guld. Guld brukar inte funka på mig, men detta är en kall guldfärg som funkar riktigt bra. Och basen är inte klar, utan full av finmalet guldglitter som gör att den lämpar sig riktigt bra för gradients. OPIlacket är inte mycket att orda om. Härlig blå färg, fantastisk formula och två lager täcker perfekt. 
Är du med? Lämna en kommentar så kommer det länklista så småningom :-)

Betyg: 4/5

Blue Monday! Today I give you a glitter gradient in blue and gold. Gold usually doesn´t work for me, but this is a cool gold color that works really well. And the base is not clear, it´s full of finely milled gold glitter that makes it suited really well for gradients.The OPI is not much to talk about. Beautiful blue color, great formula and two coats covers perfectly.
Are you in? Leave a comment, and there will be a list of links later on today!

Rating: 4/5








21 kommentarer:

  1. Men åh vilken härlig kombo :) vissa färger är som gjorda att matchas med guld. Jag är med (http://laqlust.com/2013/04/08/pahlishs-clanking-of-crystal/).

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Jag är med idag.

    SvaraRadera
  3. Hallå va snyggt! Guld och blått är en bra kombo. :) Jag är med idag.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Blått och guld är alltid fint ihop.
    Jag är med idag. :)

    SvaraRadera
  5. Det där var ju coolt! Ser väldigt regal ut! =)
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
  6. Det här var en riktigt läcker gradient,jättesnygg :-D

    Jag är med idag med ett glitter :-)

    SvaraRadera
  7. Snyggt! och häftigt med "guldstoftet" i basen.
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  8. Verkligen en fin manikyr :) Dessa två passade riktigt bra tillsammans :)
    Jag är med idag med!

    SvaraRadera
  9. Åh, jag tycker det här blev hur snyggt som helst! Jag älskar verkigen glittergradienter :)
    Jag är med idag - och jag visar också en massa glitter! :)

    SvaraRadera
  10. Hm, undrar om det är Gold Digger som jag har liggande otestad hemma, kan nog vara det. Jag tycker att manikyren blev fin, men det hade nog varit ännu snyggare om det inte var guldskimmer också utan bara guldglitter.

    SvaraRadera
  11. Fint! Men jag vill mest ha det blå ^^
    Nu är jag också med, samma lack som Elin ;)

    SvaraRadera
  12. Gillar denna gradient, super snyggt! Jag är också med idag med ett vårigt lack från depend :)

    SvaraRadera
  13. Intressant kombo! Gillar det blå lacket massor!
    Jag är med idag! Också med en gradient! :)

    SvaraRadera
  14. Vilken fint kombo! Tycker att blått och guld ser så fint ut ihop, lite kungligt liksom! Nästan lika kungligt som mitt blå måndags-bidrag! ;)

    SvaraRadera
  15. Läckert!! Gradienter är så snyggt, och kombon med blått och guld blir ju sällan fel.

    Idag är jag också med. :-)
    http://www.nailsbynoir.com/2013/04/swatch-hare-dauphine-of-decadence-over.html

    SvaraRadera
  16. Lyxigt, mjukare än med svart! Jag är med idag (http://varavacker.blogspot.com)

    SvaraRadera
  17. Wow vad fint! Blått och guld tillsammans är ett vinnande koncept :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!