tisdag 16 april 2013

Lumina Lacquer - Spring fling

Alltså, detta är helt helt galet! Det är så mycket glitter och färger former att jag inte kan annat än älska det, visserligen på ett guilty pleasure-vis men ändå. Här visar jag det ovanpå OPI The it-color. Två lättjobbade lager, glittret går att dra runt precis dit man vill ha det. Att beskriva vilka glittersorter som finns känns övermäktigt, ni får finstudera bilderna längst ner ;-) Dessutom bråkar blogger med mig om typsnittet, så nu får det vara såhär...

Betyg: 5/5


This is totally crazy. Full of different sizes, colors, and shapes... Two layers on top of OPI the IT-color. Gotta love it!

Rating. 5/5

Lacket är utskickat för recension från Norway Nails - det påverkar inte min bedömning eller åsikter om lacket.











8 kommentarer:

  1. Nej, jag gillar faktiskt inte det. Lite för mycket bling bling för mig tror jag.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar't! Ganska kaosigt, men på ett roligt sätt. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar stora glitter men tror det blev lite för tättpackat för mig. Kanske hade gillat det bättre med ett lager.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderade också på det, men slängde på ett lager till!

      Radera
  4. Kaosigt, ja, men den har en sorts galen charm. Jag gillar att du lagt det över The IT-Color. Alltid kul att se det lacket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar fulsnygga glitterlack :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!