tisdag 30 april 2013

Shopping....

Lite langning och lite BeautyBay har droppat in. Sensinity har min FB-vän Mathilda köpt till mig, i hennes hoods kostade de 15:-/st, men tydligen så säljs de även för 59:- på sina håll ^^
Johanna har langat Star Nails, så nu hoppas jag att jag har alla färger... och tillsist så kom BeautyBay-paketet med vårfärger från Essie i en liten kartong, samt ett Nails inc - neonlack. Jag tycker inte att det ser det minsta neonigt ut iofs, men men.. det kanske är fint ändå...






                                                                              Jungle me




6 kommentarer:

  1. Linda, kan du inte prova att göra en watermarbeling med Star Nails? Du brukar vara en fena på det där och det vore roligt och se om det funkade :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det ska jag absolut! Kommer på söndag - det är ju fritt tema då :-)

      Radera
  2. Bara för att det ser så oneonigt ut i flaskan blir jag nyfiken på hur Nails Inc lacket ser ut på naglarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Så besviken på flaskfärgen....

      Radera
    2. Håller med Helena, blir väldigt nyfiken på om det verkligen är neon i flaskan.

      Radera
  3. Så härligt många nya lack!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!