lördag 13 april 2013

Star Nails - 26

Star nails - dessa 10:-lack som är så förvånansvärt bra. Det är ju kanske inte superspännande färger, men som bra vardagslack är de suveräna. För vanliga - icke lacknördsmänniskor - borde dessa lack vara mer än tillräckligt. Detta lacket hittade jag på COOP i Malmö, jag har inte sett just denna färg på mitt Hemköp här i Göteborg. Formulan är toppen, tre tunna lager på bilderna. Färgen kanske inte är så spännande, men det är absolut inte fult heller. Ett vanligt grafitgrått foillack som inte kan uppröra nån... Vanligt snyggt. Jag måste testa att marbla med Star nails, det känns inte så slösigt att experimentera  med budgetlack, som det gör med OPI tex.

Betyg: 2/5

Star Nails - 10 SEK and great quality! Maybe not super exciting colors, but great basic polish for everyday use. For ordinary - non polish nerd people - these polishes is more than enough. This polish I found on COOP in Malmö, I have not seen this particular color on my Hemköp here in Gothenburg. The formula is great, three thin layers. The color may not be that exciting, but it's certainly not ugly either. A common graphite gray foillack who does´nt upset anyone ... I must try to marble with Star nails! The price is just about right for experementing ;-)

Rating: 2/5







15 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Håller med, deras vita och svarta är perfekta till Nail art :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Det här gillade jag verkligen! Brukar inte falla jätte mycket för denna typ av finish men tio kronor... det har till och med snåla jag råd med! Jag ska definitivt till hemköp och spana om de har den här snyggingen senare!

    SvaraRadera
  5. Snygg färg och ännu snyggar om man lägger det över svart. Såg det när jag var och målade tonåringar häromdagen.

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken överraskning:) Gillade detta väldigt mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) jag hade nog gett det högre betyg om det var annat märke. Så tramsig man är!

      Radera
  7. Svar
    1. Ja, det är faktiskt ett grymt bra pris. Och jag har inte ett enda själv. Konstigt egentligen... :D

      Radera
  8. Det här var ju kanonsnyggt! Får kolla om det finns nånstans hos mig också :)

    SvaraRadera
  9. Jag vet inte vilken del av Gbg du hänger i normalt, men Hemköp på Frölunda torg har lacken i kanske 20 färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara kollat på Maxi Mölndalsvägen, COOP sisjön och nåt till. Men tack för tipset! Ska ta en titt där :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!