måndag 22 april 2013

Länklista - Blå Måndag

Hoppas att ni alla haft en fin måndag - det har jag. Här kommer aftonens länklista!

Tennnails - mitt favoritmultikroma ever - fantastiska bilder dessutom!
Hos älvorna... - ett ljuvligt crelly från China Glaze
Michaela - en superfin layering med hjälp av Isadora och H&M
Gelic - ett sandigt OPI som vi sett förut, men vad gör väl det, när det är superfint?
Malin - Guuud så snyggt Isadora - jag vill ha det! Också!
Emma - ut i en alldeles fantastisk rymd, med Cosmos.
Xana - bevisar att även extrembilliga lack, kan vara extremsnygga (och jag har det, yey!)
Elin - sååå hemskt är det inte, men ok - ganska medelmåttigt, och blask är aldrig kul...
Tove - ok, isblått säger vi ;-) Men fint och jag gissar att hon är rätt ensam i Sverige om detta lack?
Annica - ett favoritglitter från China glaze - sååå fint!
A million clouds - H&Ms snyggaste blåa ever...
Jenny - är inte heller så nöjd med sitt bidrag...
Anne - babyblått, ljusblått, himmelsblått... whatever. Det är ljuvligt och jag älskar det!
Camilla - ett somrigt, ljusblått från Mary kay.


Och mera flott blått, finns på Instagram! :-)

3 kommentarer:

  1. Hur ofta är det blå-måndag egentligen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig: varje måndag :-) Man är med när man vill/kan/hinner/känner för det :-)

      Radera
  2. Eftersom vi är många som älskar H&M:s Blue my Mind kommer jag med hemska nyheter. H&M i Borås säljer ut dem för 10 kr styck! Ut och fynda om ni vill ha back-uper!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!