fredag 26 april 2013

Strap on your moonboots - China Glaze

Holofredag med Kerstin! Idag provar jag mitt första av CG´s holos. Jag har sett usla bilder och jag har sett bedårande, och faktum är att de som är bedårande faktiskt ligger närmast min verklighet. Jag var beredd på besvikelse, kanske därför jag faktiskt gillar det. Jag har tre lager på bilderna, formulan har tendens till holosjuka. Det gäller att måla snabbt och rätt - det går inte att dra runt med penseln, då blir det valligt och kala fläckar. Men allt som allt - en rolig färg - svärtad blå skulle jag nog säga -  som inte liknar nåt annat holo jag har. Tummen upp!

Betyg: 4/5

Holofriday! Today I´m trying my first CG holo. The formula isn´t great, but still ok. Nice color, it doesn´t look like any other of my holos. 

Rating: 4/5








7 kommentarer:

  1. Väldigt fint :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Den här tycker jag är väldigt vacker. Ska nog införskaffa detta.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg färg, den blev jag sugen på!

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt!
    Var någon stans kan man införskaffa sig detta? :D

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också det är fint. Jag gillade kollektionen.

    SvaraRadera
  6. Fantastiska bilder på ett helt fantastiskt vackert lack :-D

    SvaraRadera
  7. Vanligtvis är jag inte mycket för holo, men det här var jättesnyggt! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!