lördag 6 april 2013

Fantasy fire on Baker street

Fantasy Fire - detta mytomspunna lack! ;-) Det säljs i England (fortfarande), men inte i Sverige. Jag har ett, och ett är på väg till mig. Min FBvän Frida har varit i London och shoppat upp sig på en hel hög Fantasy Fire till behövande svenska lacknördar. Vilken hjältinna! Jag har testat detta en gång förut, då såg det ut såhär över svart. Nu har jag provat detta över Baker street och då ser det såklart helt annorlunda ut. Supersvårt att fånga på foto! Men sååå fint :-)

Betyg: 5/5 - igen

Fantasy Fire - this mythical polish! ;-) It is sold in England (still), but not in Sweden. I have one, and one is on its way to me. My FB-friend Frida has been in London and shopped a whole bunch Fantasy Fire to needy Swedish polish nerds. What a heroine! I have tried this once before, it looked like this . Now I have tried this over Baker street and the look is of course quite different. Super hard to capture on photo! But sooo nice :-)

Rating: 5/5 - again









35 kommentarer:

  1. Det här är så himla fint. Är så glad att jag lyckades få tag i det. Jag gillar det nog bäst över svart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker e finast!

      Radera
  2. Jag måste måste måste få tag i Fantasy Fire. Om så sambon killkompis i London måste gå från make up-hylla till make up-hylla... ja då får jag muta honom. *smider planer*

    SvaraRadera
  3. Superfint, men jag har fortfarande inte greppat hypen omkring detta till fullo. Jag känner inget ha-begär av någon konstig anledning...

    SvaraRadera
  4. Jag bor i England så jag har givetvis det här, måste nog köpa upp mig på ett par backups, mitt tips är att prova det över ett plommonlila eller vinrött/magenta. Det är HELT fantastiskt över OPI You Only Live Twice. Magiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh - det måste jag prova! Inbillade mig att det kanske måste läggas över ett krämlack....

      Radera
  5. Det är allra finast över marinblått eller mörklila tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Allt för mina lackdårar!

    SvaraRadera
  7. Mmmm Fantasy Fire är så vackert,jag själv törs knappt använda mitt ex,för tänk om det tar slut,flaskan är ju såååå liten ;-)

    SvaraRadera
  8. Men så fint :) vill såå gärna ha en flaska :)

    SvaraRadera
  9. Dör snygghetsdöden. Igen. Som sist du visade Fantasy Fire.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker det var mkt snyggare över blått än över svart!! Supersnyggt!!!
    Så glad att jag köpte ett antal när jag var i England nu senast! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man vet ju inte hur länge de säljs...

      Radera
  11. Gud vad snyggt! Är så irriterad över att detta lack inte tar och kommer till Sverige, vill ju ha!

    SvaraRadera
  12. Men jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Skit också. Åker till London 17e maj, tror du de finns kvar då? Och vart ska man leta? Finns det några andra bra lack-tips för London? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Louise, nu hoppar jag in lite! Kolla på Boots, de har Max Factor, det är där jag köpt min Fantasy Fire. Kolla också efter Barry M och Models Own, finns också på Boots och är ganska billiga (4 respektive 5 pund styck) med mycket fina färger. Vidare säljs Essie för 8 pund. OPI kostar 11 pund och säljs på John Lewis. Chanel kostar 18 pund här vilket visserligen är dyrt men billigare än hemma, samma med YSL. Sen finns det Nails Inc som gör ganska mycket roliga färger och glitter, och Butter London som finns på John Lewis för 11 pund också. Leta på Debenhams, Selfridges och House of Fraser också.

      Radera
    2. japp japp, Malin har redan bombat dig med bra förslag. Egentligen är det ju bara att gå in i första bästa butik! :-D

      Radera
  13. Ajajaj, vilket fint lack! Underbara bilder också!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!